Thursday, June 27, 2013

masa depan..(cinta, kerjaya..)sebuah harapan

semuanya tak pasti..
setiap jln yg dipilih ada risiko nya..
kne berani lalui atau pilih yg lain..
adakala aku harungi..adakala aku pilih jln mudah utk lari..
kdg2 aku kuat..kdg2 aku xmampu...
aku cuma perlukan seseorg utk bantu aku berdiri dan melangkah...
dan seseorang itu cinta hati..itu pon belum pasti..
untunglah Allah itu Maha Penyayang..xpernah aku disisihkan..
bila cinta hati itu tiada ..dikirimkan kasih syg Nya melalui shbt2..
wahai cinta hati..sy syg awk..walaupon awak khianati sy atau sisihkan sy..
kdg2 sy putus asa dgn awak..mnunggu awk dtg mncari sy..dan kadangkala sy hampa bila awk biarkan sy sendiri..oleh itu sy kuatkan hati..sbr dgn awk...dan takut nk mngharap..
kerjaya..law is not easy..it is always change..
dan hati ni xseratus peratus dlm kerjaya ni..
xtw mngapa..
saat ini aku rapuh ..
air mata bergelinang..tapi cuba ku kuatkan demi ibu tercinta..
Ya Allah..kau berikanku kekuatan..
kau kirimkan aku insan2 yg mencintai dan menyayangiku..agar aku kuat utk melangkah...
Amin....

No comments:

Post a Comment