Wednesday, December 28, 2011

isi hati..

untuk menyatakan isi hati..
untuk meluahkan perasaan...itulah aku...
kata hati..aku mahu...
kata akal fikiranku, nanti dulu...
dan aku pilih kata hati..
kdg kala kata hati tidak menentu..
kerna itu perasaan yg mungkin menipu...
aku jua bkn mahu..
cuma rasa itu terlalu mendesak..
buat aku ,jiwaku xmenentu..
makan ku xlalu..tidurku meracau-racau..
aku jua tak tahu...
aku xmahu..aku xpeduli...
tapi hatiku xmahu mengalah...
keras hatinya pd tuannya..
tulusnya hatiku keliru...

aku mahu berdikari...
xmahu turut kata hati...
aku xmahu memilih...
aku xlyk ..aku xmampu..
kerna aku hanya kata hati ku...
aku mahu tenang..
mahu cinta-Nya penuh dlm diriku..
aku xmampu menolak rasa hatiku...
pd si Adam yg aku xtahu entah siapa..

-ku ciptakan buat diriku yg xmenentu...

No comments:

Post a Comment