Friday, December 2, 2011

monolog..

hati: aku syg dia..sbb dia comel..
akal: comel xsemestinya bagus untuk kau..
hati:jika dgn dia slh,aku xmahu yg benar..
akal: yg benar tu bg bhgia..kenapa nak yg salah?yg sesat??
hati: xnk pikir da..totally in love dgn dia..
akal: in love ke kau buta?? kau bukan ada mata...
hati:aku selalu rindu dia...nk selalu dgn dia..
akal:tp dia xboleh selalu dgn kau..boleh terima ke?
hati: biar masa tentukan..i'll wait for u..
akal: berapa lama kau boleh tunggu? buang masa jer..
hati:eh akal kau jgn sibuk boleh..aku tw ape aku nk..
akal:tp kau perlukan aku mcm kau perlukan seseorang..aku tw apa yg terbaik untuk kau..
hati..biar aku fikirkan...
akal:kau tak boleh berfikir dgn waras..cuma aku yg boleh tunjukkan jalan..kau cuma ikutkan perasaan..
hati:...................

myself :dgr kata hati,fikirkan konklusi....apa lagi nak dikata..kalau hati dan fikiran xsekata..

No comments:

Post a Comment