Tuesday, March 26, 2013

aku dan o..

bace tjuk tu pe yg korg terfikir?
hehe..actually about me and category of blood..aku berdarah O.
.xingt positif ke negatif..tp..sama dgn abah..hehee
so org berdarah O ni ape personaliti die?
erm ade yg betol ade yg aku xnk mngaku betol.haha..cer tngok ni.
1) PENYABAR
    aku xrasa aku penyabar sbb aku xsuka tunggu org..lmbt jer, aku membebel..haha..
2)KUAT CEMBURU
   erm..ok mungkin betol..aku leyh tolerate lau si die tu berkwn dgn kwn2 perempuan.tp ade la jeles
   skit2..cnthnye aku jd xsenang duduk lah .skejap2 aku akn text..lau xbls, aku kol je..hmm mne bleyh biar je
   kn?satu lg aku ni leyh dikatakan mnje kot..haha..lau tngok adik2 lain dpt something tp aku xdpt,
   memuncung la satu hari tw..
3) SETIA
    ya mmg aku ni seorang perncinta yg setia..haha..sbb tu la selalu jd mngsa kecurangan..naive sgt kata
    org..da kene tipu berkali2 pon still setia..wat xtw n bg peluang lg kt die..hey aku pon setia kwn tw..xmen
    la tikam belakang nih..huhuu
4) EGO
    ok yg ni xtw cne nk bgtw tp i think mmg aku agak ego..tp xdelah mcm lelaki..cnthya if bergaduh la kan,
    aku tw aku slh tp kdg2 keras hati skit nk mengalah..well i dont know..tp tu dlu ..sekarang ni aku lbh ske
    diam je..mngalah dan simpan dlm hati..hukhukkkk(sdey la sgt)
5) INGIN JADI KETUA DLM KUMPULAN
    bkn nk sgt tp aku suka mengawal keadaan..so that xdela kumpulan tu terbabas dr lndasan kn? dont worry
   aku ok je jd ahli shj tp aku jnis ske make sure everything is under control.not miss perfect all work done
   by the members, aku ske wat double check..hihii..so lg sesuai jd ketua kot..
6) YAKIN
    confident? aku lbh suke katakan im independent..so that's come keyakinan diri..dr kecik da diajar abah.
    everything buat sendiri..perit la jgak tp itu yg mendewasakan aku
7) KUAT BERUSAHA
    aku suka kejar apa yg aku nk..hehe..sgt2..sush nk berputus asa..even jatuh dan tersungkur, menangislah
    sebanyak mana tp aku ttp kuat dan akan daptkn apa yg aku nk...di mana ada kemahuan di situ ada jln.
8) SERIUS
    mmg serius dlm hidup..aku ske plan ape aku nk buat tp aku xsuka catat.tp kelemahan kt sini, aku ske wat
    kje separuh jln..then wat bnda lain n sambung blik yg aku tinggalkan..eh.serius ke tak ni?
9) TEKANAN
    mmg la byk tekanan..aku suka berfikir byk..last2 migrain..haish..ade org suruh pkir satu2 tp da cara aku
    pkir lain, nk wat cne..otak beda2 beb..maaflah klau xikut nasihat korg tu..

ok inilah aku dan diriku yg berdarah O..lau jenis darah korang lain, pe kata cari lah sendiri yeah! haha..
bye.

No comments:

Post a Comment