Thursday, March 14, 2013

mencari Ketenangan , Bahagia Hakiki

betollah org kata, dah terhantuk baru nk terngadah..
dah dlm kesusahan baru nk ingt Allah..
ya kdg2 aku terleka..tp Alhamdulillah aku masih diberi kesempatan utk tersedar dan kembali ke jalan yg benar..aku tak hipokrit..cuma ini lah yg aku rasakan sekarang..
aku da lepaskan cinta manusia..aku harapkan cinta Allah..
lebih tenang sekarang..syukur..
yelah. dgn manusia kita sakit hati kita jd benci ..
tp cinta yg satu, pd Sang Pencipta, tiada apa yg boleh kita sesalkan..tapi suatu kepuasan..
aku beli buku ni hari tu,guna baucer buku yg terakhir..
seriously byk membantu..
nk jd yg terbaik, aku xmampu..aku hanya aku..
tp aku hrap aku boleyh jadi lbh baik..
post ni bkn utk membangga diri, riak dan sebagainya..
tp insyaAllah Allah taw niat aku..
sama2 lah kita berusaha mngejar redhaNya..amin...
cinta manusia bertukar ganti..cintaNya pd kita sentiasa ada..

No comments:

Post a Comment