Saturday, March 2, 2013

realiti

kebenaran itu walaupon pahit,lebih baik drpd terus hdup dlm mimpi..
utk apa terus mencipta keindahan mimpi bertemankn kenangan..
berpijaklah pd buni yg nyata..bukan di awang-awangan..
ye aku cuba bersikap positif..
da byk kali apa yg aku nk aku xkn dpt..
dan bila aku dpt apa yg aku nk, itu bkn yg terbaik utk aku..
TERIMA HAKIKAT..
satu bnda yg sush sgt aku nk buat..
move on-pon sama..
terus jgk bermimpi..sakitkan hati sendiri..
aku tw aku kuat..that's why aku kne terus yakinkan diri sendiri
aku kne confident dgn diri sendiri..
ya aku boleh..
aku cuba dan aku akan realisasikan.
bkn hanya kata2..ye mmg sush..
tp aku da buktikan sblum ni yg aku boleh..
so plis la wawa...buka mata buka minda..
lupakan yg pahit2..hidup dgn kenyataan..
aku hrp aku boleh...

No comments:

Post a Comment