Tuesday, July 23, 2013

kerja senang..mudah jadi kaya..

aku selalu jugak jenguk2 iklan yang promote bisnes ni..knon la nk buat part time kn..
yg popular sekarang ni cnthnya mcm."modal serendah RM 10.untuk suri rumah, lepasan pelajar ataupun lepasan institusi2 pendidikan juga boleh berjaya..bla..bla..bla..RM 10,000-00 sebulan..bla..bla...
terpedaya jgak la so aku pon mntk la pm..kot2 dlm sebulan dua leyh jd jutawan..dpt kawen cpt..hahaa..
tp keciwa diriku bila rata-rata bisnes yg dikatakan tu rupanya mcm ni..
"bila dah daftar dan bank in..kita akan dapat 3 ebook percuma..dan akan dapat link kita sendiri dari MYR10..kerja kita cuma promosikan link kita..dan jika org berminat dia akan bank in terus rm10 kat bank kita.seolah kita jual 3 ebook."
koje nye..promote la link tu..lau sape minat, die akan bank in..dan dpt la kite duit.lau xde org mnt??
sorry..aku xminat lgsung bnda cenggini..
xde usaha yg real..pd aku..sorry la sape2 terasa n mngkin da berjaya pon wat bisnes ni..
aku lg ske bkk kdai tunggu pelanggan dtg n serve ..
sekian, terima kasih..

No comments:

Post a Comment