Wednesday, July 3, 2013

pemergian die buat selamanya.xkn kembali

baru sebulan lebih bersama..
msih segar dlm ingatan..
di suatu mlm dia dtg..dgn mata yg bercahaya..sgt manja..nth dari mana
dan dr mlm itu..die selalu ade..dtg dgn bdn yg kurus..xsmpai sebulan da gemuk..kuat mkn..huhuu
die suka tunggu dpn pintu..
suka serbu nk masuk bila nmpak lmpu terpasang..tw la tu tuan dia da bgn..
suka main kejar2..main golek2..suka cakar tyr mtr aku..dan aku xmrh..sbb die comel..
die kucing pling aku syg..
sbb die kucing pertama yg aku berani peluk..
fobia sbb dlu kne cakar..
dan rupanya die hadir xlame..
semalam..xpnah2 nk ikut buang smpah seberang jln..n die xsmpat melintas sama..
aku cuma mampu tergamam..kaku..si myvi itu berlalu..
syg da pergi..
xpnh kucing2 aku mati dpn mata..selalunya pergi mnghilang mcm tu saje..
tidak yg ini..termimpi2 aku tersedu...
pg ini aku xsanggup melihat tmpat kejadian itu..sebak..pilu...
dan air mata masih mengalir saat mencoret knangan ini..
aku cuma seorang pencinta kucing..dan kucing itu telah pergi..
posing bkn main

protes pnjt pgr sbb xdpt masuk dlm..pastu xpndai turun duk meaw..meaw






No comments:

Post a Comment